20. června 2015

Report po delší době: Uzdravená?! Spokojená?! (+ srovnávací fotka postavy)

 

Po několika dní, týdnů a snad i měsíců se opět ozývám. Dobře, moje aktivita je sice malá, ale zas to nepřeháněj, Petro!  Ale proč takový úvod? Protože už je to opravdu dlouhá doba, co jsem naposledy napsala nějaký deníček. Asi jsem neměla potřebu ho psát, nebo jsem prostě byla jen líná. Jo, to druhý je pravděpodobnější. Každopádně dnes, po dlouhé, předhouhlé době, jsem se rozhodla ho konečně napsat. Btw. exitustuje vůbec slovo předlouhé?!
Uzdravená?! Spokojená?! Otázky, na které se sama sebe denně ptám a stále si nejsem jistá odpovědí. Jedno ale můžu říct jistě - určitě jsem zdravější a spokojenější než před rokem. Než před půl rokem. Před třema měsícema. Před měsícem. Před dvouma týdnama. A proč? To neuhodnete! Moje velká spotřeba máslíčka se konečně někde ukázala, a to nejen na mých krásných bocích a zadku a ve středu 10.6.2015, kdy jsem společně s kamarádkou zažívala jeden z nejlepšich dnů mého života, kdy jsme společně byly na koncertu ve Vídni a čekaly na naše největší idoly - skupinu One Direction jsem dostala překvapení. Upřímně, čekala jsem to? Byla jsem připravená? Hmm ani ne. Dokonce jsem sebou ani neměla tu onu věc, jak jsem ji rok nemusela používat a veškeré "tajné" skrýše si vyhradila na něco jiného - jako třeba na jídlo. Nečekaně. Každopádně to naštěstí nebylo nic velkého, spíše jen takový signál: zítra buď ready, jsem na cestě! Opravdovou menstruaci jsem totiž dostala až den potom! Takže ano! Začala jsem opět menstruovat. Tříkrát hurá!!!! Teď si přijdu jako největší debil, když to čtou lidi z mého okolí a já tady na větvy, že jsem dostala krámy a ještě tu popisuji trapnou situaci, že jsem neměla ani blbou vložku :D:D Ale tak upřímně.. co můžou čekat od holky, která má na instagramu 226 fotek a z toho skoro polovina jsou kaše, že jo.. Upřímně se modlím, abych je v červenci dostala znovu. Ale snad ano, uvidíme. Jinak přišli samy, bez jakékoliho zásahu! ;) 


Vím, že tohle čtou holky, který teprve s PPP bojují a já vím chci něco říct. Nevzdávejte to. Chápu, že je to těžký denně se překonávat, jíst něco navíc, jíst věci, který jíst nechcete, jíst věci, kterých se bojíte, ale vydržte to! Opravdu neznám lepší pocit, než si svobodně vybrat, co budete jíst. Než mít zdravý přístup k jídlu. Když kamarád rozdělá sušenky/ bomboniéru a vy si klidně jednu vezmete, protože můžete. Když teta upeče nejlepší buchtu a vám chutná natolik, že si vezme již pátý kousek, protože můžete. Když v 19:00 máte chuť na arašídové máslo a vy klidně sníte 200 g na posezení, protože můžete. A víte co je na tom úplně nejlepší? Když v 19:30 po celém dni chození, návštěvy doktorky máte tolik energie, že si jdete zajezdit na kole, protože můžete. Ne, opravdu neznám lepší pocit. Už nikdy bych nevrátila časy, které byly před rokem. Slabá, unavená, nepříjemná, hladová, , neustálé přemýšlení nad jídlem, nad jídlem které sníte zítra, odpočívání minut do dalšího jídla neustálé počítání kalorií...Už nikdy, nikdy víc! 

A co se týče otázky na téma Spokojenost. Jsem spokojená?! sama nevím. Co se týče pocitů a toho jak se cítím, v tom mám jasno. Zde jsem velmi spokojená! Ovšem co se týče postavy a vzhledu? s tímto neustále bojuji.

 Jsou dny, kdy se mi moje postava líbí, jsem schopná se podívat do zrcadla a vidět něco, s čím jsem spokojená, viděť něco, za co se mám ráda. Ovšem pak jsou tu dny, kdy se nemám ráda, přijdu si hnusná a tlustá. Ovšem musím říct, že poslední dobou spíše zažívám možnost číslo jedna, a i když je na mém těle milion věcí, které bych chtěla jinak, jsou tu i ty, které se mi začínají líbit. A tak je to podle mě v pořádku. Naučit se mít ráda, brát sama sebe, ale neustále se zlepšovat. Nemyslím si, že někdy budu patřit k těm sebevědomým holkám, které o sobě ví, že jsou hezké a umí to dát najevo. Mě by stačilo patřit k těm dívkám, které sami sebe budou brát a budou se mít rády. A já věřím, že jednoho dne se pomocí zdravého přístupu k jídlu a sportu tohoto pocitu dočkám :)  

(víc než postava mě zaujal výraz ve tváři...)

Jinak často se setkávám s tím, že mi holky píší, že jsem v článkách hrozně pozitivní. Upřímně.. I mě samotnou to místy překvapuje:D ale asi je to tak správně. Je totiž mnohem lepší se brát takovou jaká jsi, než brečet nad tím, jaká nejsi! :) A toto si to prosím všichni pamatujte a já snad budu s váma...

21 komentářů:

  1. Gratuluji k měsíčkům :) naprosto tvou radost chápu ( i když já to měla z jiným důvodů než podvýživa) :)
    Tohle je skvěle optimistický článek- hlavně s tím, že můžeš vše, co si zamaneš ;)
    A s tou spokojeností- jsme holky, vždycky budem nespokojené, ale je super, se brát takové, jaké jsme :)

    OdpovědětVymazat
  2. :) Vypadáš mnohem líp teď Peti :) i taková spokojenější, dle toho výrazu :)
    Jen tak dál! :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. super, moc Ti to sluší! je dobře psát o PPP pro všechny, které s tím bojujeme :-) Děkujeme <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Proto tyto články ráda píšu. Doufám, že Vám to aspoň nějak pomůže a namotivuje, že všechna ta námaha a překonávání se skutečně oplatí :)

      Vymazat
  4. Moc moc moc ti gratuluju! Je to úžasný posun. Celý článek je moc oceňuji a máš u mě opravdu velký obdiv. Moc ti to teď sluší :)))))

    OdpovědětVymazat
  5. Na té druhé fotce ti to sluší o moc víc :) A je super, že jsi se sebou čím dál spokojenější, taky to tak mám :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi veľmi gratulujem k menśtruácii :) si krásne dievča a urobila si veľa pokrokov :) sme na teba všetky veľmi hrdé!

    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. ten tvoj výraz naozaj vyzerá spokojnejší :) len tak ďalej!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji ti, strašně moc ti to přeji! Dostání menstruace je snad ten největší signál, které ti tělo mohlo dát, že na to jdeš dobře a můžeš na sebe být pyšná, z nejhoršího jsi venku. Moc ti to teď sluší a pozitivita z tebe jen srší. Ještě jednou, gratuluji. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já poslední dobou zažívám takovou menší/větší krizi a doufám, že se jednou vzbudím a budu zase v pohodě. Každopádně gralutuji! Tohle je ten největší dárek, jaký jsi mohla dostat! Nebo teda já to tak vnímala, jelikož jsem byla na gyndě kvůli tomu a tam mi řekli, že dostanu prášky a injekci, pokud to do měsíce nedostanu. No a celý měsíc nic, já byla úplně zoufalá a pak ten den, co jsem tam měla jít pro hormony (pro člověka, co odmítá jakékoliv prášky až do nejzazších mezí, je představa hormonů do těla pomocí injekce a prášků naprostý horor) jsem to dostala! Byla jsem fakt šťastná :D za prvé proto, že jsem nemusela na injekci a za druhé proto, že jsem si nepamatovala, na jaké váze jsem měsíčky naposledy měla a tak jsem se děsila, že budu muset přibrat na svou úplně prapůvodní váhu 62kg/158cm.
    Bojovat s tím určitě stojí za to! Sice se toho člověk těžko úplně zbaví, pořád to tam někde vzadu hluboko v hlavě bude, ale užívat si bezstarostně jídlo kdykoli a jakkoli je mnohem lepší, než přemýšlet a trápit se nad tím, kolik to má gramů a kalorií a jestli mám špíček tady nebo tamhle. Jsou důležitější věci, kterým by měl člověk věnovat svůj čas.
    Naučit se milovat své tělo už je jiný level, připadá mi, že v dnešní době má málokdo sám sebe rád. Jako by se to už očekávalo, když někdo řekne, že má rád své tělo, že je spokojený se svou postavou a se svým vzhledem, tak je to považováno za divné a namyšlené (ale tedy pokud se má člověk rád v míře :D ).
    A hrozně ti to sluší, máš krásnou postavu a vypadáš mnohem lépe! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, lněná semínka pokud jsou namletá, tak také nabobtnají stejně jako chia a vytvoří gel, který poslouží jako pojivo/vajíčko :) . A v těstě to nelze vůbec poznat, na rozdíl kdyby tam byla chia semínka (ale neříkám, že by to s nimi nebylo dobré! :D )
      Ona to je mamky kamarádka, ale já jí říkám teto :D . A ona vždycky když přijede do Čech, tak se ptá, co chci přivézt, což je hrozně fajn. I přemýšlím, že bych si někdy udělala výlet do Číny a byla u nich ubytovaná...

      Vymazat
  10. Gratuluji k menstruaci! Mám radost i za Tebe :). Vím kolikrát pro mě bylo i úmorné jí nedostat a muset jít na injekci :/..
    Každopádně si myslím, že každá z nás (možní i kluci) máme někdy ten pocit, že nejsme nejkrásnější, že se sebou nejsme spokojené! Jak ale slyšívám, opravdu to je jen pocit :). Na fotce vypadáš tak pozitivní, takže doufám, že se sebou budeš spokojená, protože Ti to fakt sluší :). Jen tak dál, budu se těšit na další takový článek.

    http://es-veronica.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Úplně chápu tvoje nadšení z toho, že jsi šťastná, zdravá a hlavně spokojená.....Na fotce ti to hrozně sluší hlavně proto, že je z ní vidět že jsi opravdu šťastná :) Sama mám PPP, mám bulimii a taky se strašně těším na ten okamžik kdy si jako ty budu moct říct, že jsem spokojená a šťastná! :) držím palce do budoucna :)

    OdpovědětVymazat
  12. je super, že jsi se vyléčila! na fyzickém vzhledu je to opravdu hodně znát a moc ti to teď sluší, i v obličeji jsi se hodně změnila! jen tak dál a drž se dál své cesty! gratulace! :)
    já myslím, že k sebevědomí hjednou dojdeš :)

    OdpovědětVymazat
  13. snáď ma tu za to nikto neukameňuje, ale mne si sa páčila na prvej fotke omnoho viac, mala si veľmi peknú postavu, podľa mňa tak akurát, ani nie moc vychudnutú... ale je to len môj názor, ktorý môže byť trochu skreslený, keďže mám PPP... no hlavne aby si sa ty sama cítila so sebou spokojná aj keď s niekoľkými kilami navyše :) vlastne ťa za to aj trošku obdivujem, ja by som asi psychicky neuniesla tak pribrať a ten výraz v tvári by som mala opačne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejradši by jsem ukamenovala! Můj názor je tedy jednoznaçný, fotka č. 2 je o poznání s krásnější dívkou;) jsi moc šikovná a z článků vidím posun:) kéž by to i mně šlo takhle pěkně:)

      Vymazat
    2. Anonym číslo 1 - za svůj názor se nemusíš stydět a je fajn, že ho takhle veřejně řekneš :) Hodně bych se divila, kdyby se ti líbila postava na druhé fotce. Jistě ti přijde, že jsem tam moc oplácaná a celkově prostě tlustá... je to normální postoj, taky jsem se v PPP takhle brala. Teď vím, že i když nemám bůhvi jak štíhlou postavu, tlustá nejsem a jsem o tolik spokojenější! No třeba na to časem taky přijdeš :) a přeji ti že brzo. Btw. za skoro týden budu mít 17 let. Nemůžu pořád vypadat na 12:) a ani ty nemůžeš.. nikdo nemůžeš ;)

      Vymazat
    3. Anonym číslo 2 - moc děkuju! :) Stačí vydržet, pomalu postupovat dopředu a půjde to! určitě :) přeji hodně štětí, určitě to zvládneš :)

      Vymazat
  14. Gratuluju, gratuluju. ;) :D
    Co se týče té porovnávací fotky, vypadáš teď víc spokojeně. :) Sluší ti to. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, dnes jsem přišla na tyhle stránky a po shlédnutí jídelníčků si asi musím přiznat, že mám taky anorexii. Do ted jsem si myslela, že anorektičky jedí třeba jen jeden jogurt denně a že tedy já mezi ně nepatřím. Nicméně si velmi hlídám každou kalorii a vše si počítám. Mám 171 cm a vážím 49 kg. Zaujalo mě, kolik je zde holek, kterých z touto nemocí bojuje a i já bych se mezi ně ráda přidala. Bohužel nevím, jak se z toho dostat. Moc by mi pomohlo, kdybych si o tom mohla s někým popovídat, doma bohužel nemám s kým, všem tvrdím jak hodně jím. Budu ráda, když mi někdo napíše na můj email marieanna0004@seznam.cz, zde uvedený email autorky stránek bohužel není platný.

    OdpovědětVymazat