8. července 2016

Co si sebou vzít na dovolenou za jídlo?


Znáte to. Zatímco všechny ostatní holky přemýšlejí, kam dají svoje oblečení, aby se jim všechno vlezlo do tašky a každý den měli minimálně tři varianty a ještě jednu náhradní, vy přemýšlíte, jaké jídlo si ještě můžute vzít, abyste ho do té tašky narvaly a aby se vám nezkazilo. A pokud to neznáte, tak vám celkem závidím.

Jak jsem to tedy vyřešila já, když jsem měla na týden odjet na Pálavu, kde jsem měla zajištěné pouze snídaně a večeře? Jo a obědy jsem si vždycky kupovala v restauracích, nesuďte mě za moje velké svačiny :( :D Tady je ukázka.


 Chlebíčky nebo knackebroty jsou super varianta. Vhodné jak do tepla, tak do zimy a navíc se po nich hubne, že jo, to ví přece každý. Já osobně mám tyto rádoby "zdravé chlebíky" moc ráda, takže je stejně jím! :D 


 Tyčinky - ten nejdůležitější bod. Můžete si vzít proteinové (mám ráda ty z DM, stojí jen 30 korun a přitom jsou chuťově dobré i složení není špatné), nebo nějaké RAW tyčinky. A nebo prasárnu s arašídovým máslem a čokoládou. (Brala jsem si pouze 4 tyčinky)


Šunka a sýr - Tyto dvě věci si samozřejmě nemůžete vzít na dlouho dobu, pokud nemáte k dispozici ledničku. Což mi opravdu neměli, neměli jsme na pokoji ani zrcadlo. Já jsem si vzala pár plátků od každého na cestu a měla jsem super svačinu. A ještě jsem měla první den na svačinu šneky, které mi udělala mamka od přítele :)


 Na snídaně jsem se připravila a vzala si z domů celozrnné chleby. Nejde o to, že by mi bílé pečivo nějak extrémně vadilo, spíše mě prostě nenasytí. A už tak byla snídaně celkem katastrofa, takže ještě, že jsem tak udělala..


Vzít si sebou nějakou prasárnu je snad povinost! Já si vzala milku, což je jinak fakt dobrej nápad, když je 40 ve stínu Petro. A úplně nejlepší je jednu rovnou sežrat sníst při balení věcí. Fakt nejsi prase Petro, nee.


 Žvýkačky. Moje velká závislost. Hned po cukříkách.


Ovoce a zelenina, ze které jsem snědla snad jen ty rajčata. Mrkve mi totiž zplesnivěly a jablka jsem rozdala holkám. Ale nevadí, v kempu jsem si pak ještě koupila dva banány.


Arašídové máslo. Moje závislost a láska (i když teď mám radši normální loupaný solený arašídy)


Takový to, když zapomenete vyfotit to nejdůležitější a navíc jste líní to obřezat v PC a jediný na co se zmůžete je to vyřezat na mobilu. #blogerkaopravdu Sníst 750 g arašídů za 4 dny? Není žádný problém. Já vím, jsem trošku prasátko no :D 

----------------------------------------------------------------------------------
Samozřejmě, že se takto nebalím na každou dovolenou. Vzala jsem si jídlo sebou, protože jsme měli zajištěny pouze dvě jídla a jedno jsem si kupovala a já vím, jaký jsem jedlík a vím, že by mi to nestačilo :) Jinak ano, opravdu jsem většinu jídel snědla celé nebo aspoň z půlky :D A co vy? Berete si někdy nějaké jídlo sebou na dovolenou?

9 komentářů:

  1. Také vždycky přemýšlím, co si vzít, aby to přežilo :D
    Teda vždycky jsem přemýšlela, co si brát, aby to nebylo s čokoládou :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jéjej, ještě že se v brzké době takto nikam nechystám, jak to tak vidím, asi bych musela mít samostatn kufr jen na jídlo :D A nejsi prasátko, měla bych to stejné! A chlebíky josu výborné :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, rozhodla jsem se bojovat s anorexií. Nevím jak. Ale musím. Chci. Obětuji veškerou energii, která mi zbyla. Trápím se. Chci žít. Bez anny. Pro ana blogy jsou mi inspirací. Jak už dále pokračovat nechci.Ráda spřátelím s těmi, kteří mají případně stejný problém, a taky bojují. Napište mi odkazy na vaše blogy. Hledám inspiraci jde jen to jde. http://i-just-want-to-live.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj . tvůj blog mi bohužel nelze otevřít ale budu rad , když napises . vzájemná podpora a zkušenosti jsou fajn ;) hlavně se neuzdravuji stylem fitness ;) takže pohoda (vyvolalo to ve mne odpor k fitness a běhu :) ) honzys15@gmail.com opravdu se ozvi (je mi 19)

      Vymazat
  4. Tak já tenhle problém řeším každý týden na intr, to jídlo se tady totiž jíst nedá. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Vždycky si beru jídlo na dovolenou s sebou, protože jen málokde se setkáte s tím, že vám nabídnou opravdu zdravé věci. Českou klasiku nejím a párky k snídani už vůbec ne. Naštěstí je většina potravin dobře zabalená, tak jak to máš na fotkách a ovoce i zelenina nepotřebuje ledničku :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si myslím, že určitě dobré tipy. Trochu horší je to ale s těmi věcmi, které musí zůstávat v chladu. Nám se na to hodně v posledních letech osvědčila taková ta cestovní lednička. To je vážně super věc. Nejen na dovolenou, ale třeba i na různé pikniky atd. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj přátelé, chci jen využít této příležitosti a poděkovat tomuto skvělému půjčovateli, panu Ben leemu, který mi pomohl s půjčkou, velmi jsem potřeboval 7 000 000,00 USD, takže jsem byl představen panu Benovi Leeovi, půjčujícímu důstojníkovi, takže jsem kontaktoval jeho e -mail a já dostal částku půjčky 7 000 000,00 USD, poradím každému, kdo potřebuje půjčku, kontaktovat e-mail: 247officedept@gmail.com nebo můžete svůj WhatsApp získat prostřednictvím +1-989-394-3740.

    OdpovědětVymazat