25. ledna 2015

Giveaway


Dnes, 25.1.2015, je to čtvrt roku od založení tohoto blogu. Za tu dobu byl můj blog zobrazen rovnou 16 000 x!!!!, mám 23 pravidelných čtenářů, nespočet hezkých komentářů k mým článkům.. A proto jsem se rozhodla, že vás nějak odměním. Upřímně. Cena není nijak velká, skládá se z maličkostí, ale i tak si myslím, že radost udělá :)


Co musíte splnit, abyste mohli cenu vyhrát?
1) Odebírat můj blog (v menu se připojit ke sledování webu) - veřejně
2) Do komentářů napsat:
- váš email
- co se vám na blogu líbí (np. jaké články vás baví nejvíce, jestli čtete články pravidelně, atd..)
- co se vám na mém blogu nelíbí (nebojte se něco napsat, neurazím se :D chci blog jen zlepšovat a kritika mi v tom pomůže)
- jak jste na můj blog narazily (strašně mě to zajímá..:D)

Ještě mě můžete sledovat na mém instagramu,ale to povinné není :)

- Giveaway končí 10.2. 2015, výherce vylosuji
- Omlouvám se, ale ceny zasílám pouze pro občany ČR.