19. března 2015

A day in my life | 18.3.2015

Po hrozně dlouhé době je tu opět článek A day in my life. Konečně jsem si vzpomněla a všechno jídlo, co jsem přes den snědla vyfotila. A k mému překvapení ho moc nebylo (více o tom píšu na konci čláku)



Snídaně: Den jsem opět začala kaší. Nemůžu si pomoct, ale ta kombinace mi hrozně připomíná léto! Jak já se na něj už těším. 70 g vloček, kokosové mléko, nektarinka, čokoládový bonbon, zbytek alpro jogurtu, skořice

Svačina: Jelikož se snažím omezit mléčné výrobky, vymýšlím i různé varianty svačin, než jen stále jogurt s něčím (i když ten stále převládá). Dnes jsem vymyslela celozrnný chleba s arašídovým máslem a jablkem. Není to nic velkého, ale jelikož jsem snídala až v 7:50 a obědvala v 11:30, bohatě mi to stačilo:) 

Oběd: V poslední době jsem si hrozně oblíbil tofu! Sním aspoň jedno balení za týden. Nejradši mám uzené (jojo, přesně to, co jsem o tři příspěvky dozadu házela do koše :D) v kombinaci s kuskusem nebo rýží :) Ještě k tomu hodím nějakou zeleninu a super oběd/ večeře je na světě :) (80 g rýže za sucha, asi 110 g uzeného tofu a zelenina)


Svačina: Zasloužená svačina po návštěvě fitka! Balení tvarohu, zbytek nektarinky, kousek jablka (ale fakt kousek :D), asi 6 ks mandlí + racio s arašídovým máslem, kukuřičný chlebíček s hořkou čokoládou a 1/2 questbar od Terky ♥

Večeře: Mozarella, ledový salát, cherry rajčata + olivový olej, balsamico. K tomu krajíc celozrnného chlébu.

Druhá večeře: Aneb večerní klasika - mrkev. Dnes společně s paprikou a lžičkou arašídového másla.

Když se na to tak zpětně dívám, nějak moc jídla jsem nesnědla a přitom jsem hlad neměla... Že bych pomalu, ale jistě našla moji ideální váhu a tělo začalo dávat signál, že tolik jídla už jíst nemusím? 
Nedalo mi to a musela jsem to spočítat! :D Samozřejmě, neznám přesný gramy (jídlo jsem si nevážila), takže by oko :D Dnes jsem se pohybovala kolem 8600 kj / 2150 kcal, což je celkem dost málo, čekala jsem, že jím víc!
B: kolem 110 g (ups)
S: směšných 210 g
T: 80 g 
V: skoro 45 g :D ups!!! :D 

Na druhou stranu...Každý den jím jinak. Někdy jím víc, někdy mín. Třeba včera jsem snědla cca těch 8600 kj, ale třeba v pondělí jsem měla aspoň 9500 kj. Například dnes mám zase méně tuku a více sacharidů atd.. Prostě jím podle chuti a to mi vyhovuje :) Tělo doufám nešidím a jím dostatečně :)

17 komentářů:

  1. Tofu taky miluju! :3 Jenom to uzené zrovna moc nemusím :/ :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super jídelníček :) vypadá moc chutně♥ Jinak zeptám se na to tofu, já jsem ho dnes viděla v dmku, ale bylo nějaké měkké v tom balení .D to tak má být ? :D já to moc upravovat neumím a chtěla bych ho ochutnat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tech 441...to myslíš jako kalorií? Nechci nijak rýpat ale to je nějak málo na jídlo nenení? Jinak....líbí se mi tvé kombinace. A tomu s rýží má minimálně 2x do týdne :-) akorát tedy mne uzené chutná nejmíň

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se za chyby :-) psáno na mobilu

      Vymazat
  4. Ty kalorie máš napsané nějak zle ne? Je to rozhodně více než 2000 :D
    Ale nechci rýpat, každý se sekne :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mmm, nejvíc se mi líbí chléb s máslíčkem a jablkem, tuhle kombinaci si dávám už dlouho a je to výborné, ještě lépe toustík opečený a je to bašta! Také mě překvapil tvůj příjem, to je opravdu málo, tedy hlavně ty S. mě překvapily, že jich je jen tolik^^ Jo a jestli chceš něco ještě lepšího, pak ti moc doporučuji zkusit tempeh uzený (je i zdravější^^) <3 ;))

    OdpovědětVymazat
  6. Nektarinky :):):). Hezky jídelníček.... A nemas ten přepočet z těch kj na kcal spatne? To je 2000kcal.

    OdpovědětVymazat
  7. Máš to moc pěkné a zdravé, mňám!:)
    Jo, ale já měla oběd v době svačiny xD

    OdpovědětVymazat
  8. Samozřejmě jsem se spletla! :D Dívala jsem se do okýnka snídaně - 441 kcal měla moje snídaně. Celkem to dělá nějakých 2150 kcal! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mám ráda takové inspirace, člověk hned jí pestřeji :)
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Náhodou pěkné, když ti to stačilo a vyhovovalo, nemůže to být špatně :) A jasně,že někdy jsou dny, kdy jíš víc a jindy méně. Já taky mívám nenažrané dny :D Záleží na výdeji, okolnostech, vlastně na všem svým způsobem.

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkné :)....hezky papáš :).

    OdpovědětVymazat
  12. Tofu chci už delší dobu zkusit! Kde ho kupuješ? :)

    OdpovědětVymazat
  13. Uzené tofu je dle mého top! :) Pak mám ještě ráda bazalkové a lahůdkové a nedávno jsem poprvé ochutnala chilli, dost pálí, takže si své jméno určitě zaslouží :D
    Jinak docela sranda s tou vlákninou, u mě je to taky vždycky tak 150% nad :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ta kaše na začátku je nádherná! :O
    Já také občas jím míň, občas víc, podle toho, jak mám hlad a chutě :) . Tohle je takový udržovací jídelníček podle mě (ale každý to má samozřejmě jinak), ale pokud už se cítíš (a tvé tělo se tak cítí), že už přibrat moc nepotřebuješ, tak blahopřeju! :)
    Potřebuju už léto a čerstvé ovoce ze zahrady, achjoo :(

    OdpovědětVymazat
  15. Ja si tiež rada robím ryžu s tofu a zeleninou. Ale už som nemala dlho tofu, už by bolo na čase zajsť do obchodu a kupiť si :D
    No a k tým kJ. Podlamna ak si nebola hladná tak je to ok :) ja jem denne 5500 kJ, každemu vyhovuje niečo ine :)

    OdpovědětVymazat
  16. Super, podporuji nekonzumaci mléčných výrobků! :D

    OdpovědětVymazat