27. května 2015

Food inspiration | 19 (sladká verze)

Dalších 14 dní je pryč, další Food inspiration je na blogu. Tentokrát to není vegan verze, ale sladká verze. Protože kdo nemá rád sladký věci stejně kecá!



A začneme tím nejlepším. Snídaní. Zde jsem si připravila čokoládovo- mrkvovou kaši s kiwi! Musím říct, že jsem si opravdu pochutnala!

 Teta v akci! Právě tato buchta mě donutila porušit můj týden bez mléčných výrobků. Byla totiž tak strašně, ale fakt strašněěě dobrá, že ji prostě nešlo odolat. A tak místo plánovaných 7 dnů, jsem to vydržela 6 dnů. Ale nevadí mi to. Tělo řeklo stop, takže je potřeba se přizpůsobit. Chci se zeptat, mám napsat článek o mém týdnu bez mléčných výrobků?

 Nejlepší druhá večeře vůbec! :) Proteinový koláček (recept je na blogu). Spolu s arašídovým máslem a raciema tvoří skvělou kombinaci!


Co si budem vykládat. Po fitku je prostě hlad! Takže jsem si připravila kaši (tuším 50 g vloček) s banánem. A chleba s arašídovým máslem a banánem.


 Když ve všední den v 7:00 nejede plotýnka na sporáku, pak je jediné možné vysvětlení. Svoji milovanou kaši jsem vyměnila za mugcake. Spolu s avokádovo-banánovou nutellou je to perfektní kombinace ♥ Doporučuji vyzkoušet!


 Jedna z typických odpoledních svačin. Tvaroh s oříšky a WF sirupem. Někdy si k tomu dám racia s arašídovým máslem, někdy jen racia. Tentokrát jsem k tomu měla banánový chlebíček s PB a zbytkem jablka. (což bylo lepší než racia! :3)


Podobná svačina v akci. Tady po náročné jízdě na kole. Tehdy foukal strašný vítr a já společně se Simčou jsme se trmácely domů nejmíň půl hodiny! :D Úsek, který jsme běžne jeli 16 km/h, jsme teď jely 12 km/h a byly jsme rády, že se vůbec hneme! No hrůůza! :D Takže to chtělo nějakou spešl svačinu, že jo. 1/2 tvarohu s malinama a WF sirupem, 1 a 1/2 racia plátku, celozrnný chléb s PB a polovina tyčinky Nutrend deluxe. Měla jsem jahodový cheesecake a byla skvělá! škoda jen té ceny, no :(


Nedělní prasárničky opět v akci. Začalo to plátkem sekané a kouskem vepřového masa s bramborovou kaší. Pokračovalo to jedním kouskem buchty, druhým, třetím,... zachvilku zhruba osmým..Tak jsem do toho bříška hodila i chleba s nivovou pomazánkou. Taky nejdřív jeden, potom druhý,.. pokračování znáte.(ale tady jsem se udržela, padlo jich max 5!) Takže menší nedělní cheat :) Je těžké Je nemožné se nepřejíst, když děda tak dobře vaří a teta tak skvěle peče!


 A vida vida. V neděli přežer, v úterý zákusek, v pátek menší přežer (návštěva měla nejlepší řízky a chlebíčky, nešlo odolat! :D) , v neděli další oběd a další výborná buchta od tety (tentorkát upekla dokonce dva druhy! To by byl hřích nesníst aspoň 8 kousků) teď si uvědomuji, že nejsem asi příliš dobrý příklad na blogu o zdravém stravování, ups :D ale víte co? Pořád se držím okolo 50-50,5 kg! Takže se, holky (i kluci) nebojte, nebudete tloustnout dál a dál :) Ale aby mi tady někdo nezáviděl geny a spalování, tak musím říct, že jsem se taky ve čtvrtek v posilovně pěkně zapotila! 20 minut kardia a potom hodina posilování (místy další kardio), fuj! Ale miluju ten pocit vyřízenosti :) a pocit plnosti ještě víc!


No a poslední dnešní fotka. Ovesná přímo z kastroulku! Je tady vlastně někdo, komu kombinace banánu a arašídového másla nechutná? :)

A co vy? Jíte 100% zdravě, a nebo si taky dopřeje nějaké nezdravé jídlo? :)

21 komentářů:

  1. Já se snažím jíst 80% zdravě 20% dobroty, ale ty jsou poslední dobou minimálně.. protože i ty dobroty nahrazuju zdravými variantami, nějak na to nezdravé teď nemám chuť.. :)
    Jo, taky miluju vyřízený pocit z posilovny :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty nedělní prasárničky a dortíčky se mi líbí nejvíc^^ A můžu se zeptat, ty sníš ke svačině celý tvaroh?:o nedělá ti to pak třeba nepořádek s tělem tolik?:) Já si třeba strašně ráda takhle pochutnám raději na sojovém nebo jiném rostlinném mléce, mnam:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Bez dobrot to sem tam prostě nejde, já si je hrozně ráda dopřeju do večerního tvarohu třeba - zpestřit sušenkama - nebo do kaše vložit kousek čokolády :) Tak to má být! :) A ano, banán a arašídové máslo je geniální kombinace! :)
    Jako většinou jím zdravě nebo nezdravé nahrazuji zdravějším, ale zase se bát úplně těch nezdravých věcí je hloupé :) Jednou za čas neuškodí, tělo se z toho nezblázní!
    A ano, není nad to se totálně zřídit cvičením :P :D

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Super!! :) Ty cheaty, jako mé dvojče..:D

    OdpovědětVymazat
  5. koláček jsem zkoušela, a dopadlo to katastrofálně =D byla to malá vychlá placka. Tu buchtu znám, tu taky děláme, myslím, že se jmenuje mrak... Mě se poslední dobou asi mění chutě, prostě už tolik nemám chutě na sladký jako dřív. Párkrát mě chytlo ZP a doslova jsem se přežrala sladkostmi, tělo holt potřebovalo doplnit energii, kterou jsem mu odpírala, takže se asi vrací do normálu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě se stalo už asi 3x! :D nenech se odradit a zkus to znovu :) Zkus to třeba dát jen na 20 s, je to fakt dobrota :)
      Já to právě ted tak mám, že se zase do ZP dostávám :/ ale přesně jak píšeš ty.. ted jsem tu dopřála, takže snad jsem se natolik přejedla (blbě je mi dost), že přestane blbnout a bude mít zase chuť na zdravější jídla:)

      Vymazat
  6. Jéé sladká verze! :3 Já rozhodně 100% zdravě nejím, ani těch 80% :D nejsem si jistá, jak se ty procenta počítají v té stravě, ale já jím zdravě možná tak 50% když se zadaří :D ono to vypadá, jak jím jenom zeleninu a ovoce a vločky, když jsem vegan, ale opak je pravdou :D teď jsem před večeří ztláskala balení Manner kokosových sušenek :3 jako předkrm no :D
    Ke komentáři: Zapomněli jsme tam totiž jednu část závěru, ale na 3 to rozhodně nebylo :/ Ale to už je minulé pololetí, to už je daleko :D .
    Kéž bych se dokázala cpát buchtou jen jednou týdně :D já jedu každý den :/ teda teď už ne *ťuk ťuk*, už se to zlepšuje a je to třeba 3 dny za sebou a pak další 4 dny jím normálně, tak jsem za to ráda :)
    Možná tak rapidně nepřibírám jen kvůli józe a trenérce, která je hrozně energická a dává nám vždycky dost zabrat :D

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to skvěle, já jsem na sladké, jsem jako královna cukru :D V Tvém cheatu poznávám ten svůj, ale ono to bez toho nejde, člověk si musí umět odpouštět a nemůže být na sebe tak tvrdý :) A souhlasím, ty proteinové tyčinky jsou vážně drahé, mrzí mě to :D :( Tolik peněz!! Ale stejně mě to neodradí :D
    tribanany.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Jahodový cheesecake Deluxe mi taky šmakuje a jsem zvědavá na ten týden bez mléka! :)
    A ten můj koláčík je top, doporučuji :)

    OdpovědětVymazat
  9. Néééé, ty vločky mě snad pronásledují všude :-(... Jinak k té odpovědi ohledně kaše - myslím, že jsem vždy jen zkoušela takovou tu základní verzi s ovocem a prostě bleee.. prostě mi to nejede :D. Možná to je i ovlivněno výběrem vloček, ale nevím, jak jsem zkoušela furt zdravě vařit a vločky na tisíc způsobů - kaše, cheesecake, buchta, atd., tak už to ani nemůžu cítit :D

    Jinak tedy gratuluji, že se takhle krásně držíš okolo těch 50 kg, to je super! :-) Ale za buchtu pořádně tleskám. Pravidla se mají porušovat! :D Víš, já jsem poslední dobou hodně pozorovala jak lidi ve všech možných fitness skupinách vše moc řeší.. Jako ty kalorické tabulky, co můžou, co nemůžou, kdy a jak a bla bla bla.. Předem chci říct, že to nikomu nehaním ani neberu, ale všeho s mírou. :-) Ale u nich to už bylo přehnané. Podle mě si především musíš s jídlem vypěstovat dobrý vztah, to je základ všeho a ne se potom cítit provinile jak některé holky za kousek něčeho dobrého.. :D Jídlo si člověk musí užít a vychutnat a milovat, neboť přeci žijeme proto, aby jsme jedli, ne obráceně.. ;)

    No a teď k tomu hlavnímu, abych dokázala, že je to pravda :D. Asi před měsícem jsem si koupila permici do fitka, ze začátku jsem jela zdravé stravování, jak jsem zmínila na začátku, ale potom jsem to už ani nemohla cítit a jedla jsem normálně. Normálně, ale s rozvahou a i každý den jsem měla něco sladkého, neboť jsem si to zasloužila! :D Ale o to víc jsem tomu potom dala ve fitku.. A světe div se, ZHUBLA JSEM!! :-) Je prostě fakt hlavě a hodně lidí to řeší, takže i to je trochu důvod, proč už to moc nemůžu cítit, když vím, že to jde bez toho :D. Ale když ti to chutná, tak to je super, každý přece jdeme svou cestou :-)). takže zdravému stravování fandím spíše v té lehčí formě jako jsou lehké večeře alá prsa a zelenina a podobně, ale vločky moc ne :DDD. Ale kdo ví... Třeba jednou na ně nedám dopustit :-). Jinak přeji hezký večer ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Ježiši, jsem ti to tady zaspamovala, svým chytrým komentářem, promiň :(, příště se budu krotit :D

    OdpovědětVymazat
  11. Já jím převážně zdravě, nerozděluju potraviny na špatné a dobré, jen prostě které mi chutnají a které ne :) A přesně, proč ty proteinovky musís tát tolik?!?

    OdpovědětVymazat
  12. No, tak možná čím více u tebe uvidím vločky, tím více to začnu jíst.. :D Hahah, asi by jsme si měli založit speciální článek, kam si budeme psát :D Mně teda přítel nadává, že jím sacharidový večere a ne večeře plný bílkovin podle jeho představ, ale já mu na to prdím.. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Noo ty buchty vypadají vážně lákavě! :D A ta poslední fotka té kaše v kastrůlku je boží ! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Tu buchtu znám a tu buchtu miluju!!!! ♥ nedá se jí odolat, fakt že ne

    OdpovědětVymazat
  15. Všechno vypadá tak úžasně ♥ a všechno musí taky úžasně chutnat :)

    marisnovotna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Vše vypadá skvěle :) Běda, jestli někomu nechutná arašídové máslo v kombinaci s banánem ! :D U nás prodávají Deluxe tyčinky ve fitku, je to velké lákadlo, ale musím se krotit, jinak by peněženka hooodně plakala :D Ale pořád levnější než Quest bar... :D Nesnáším, když je venku vichřice ! To pak nejdu ani běhat :D Já si nezdravá jídla taky dávám, ale nefotím to :) Bez čokolády ani den :D

    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Ommgggg přesně pro mě! :D Miluji sladké:3
    Jo k těm kaším - moc často jsem je nejedla právě protože mi nechutnaly :D

    OdpovědětVymazat
  18. Tak jo, od příště zákaz vstupovat na tvůj blog pokud zrovna nebudu mít po ruce jídlo :D Všechno to vypadá tak kráááásně :D

    OdpovědětVymazat
  19. Ovesná z kastrůlku je roztomilá!
    Já se hlásím, že jsem kdysi dala na banán arašídový máslo a nechutnalo mi to. Ale to bylo tak před 2 lety. Od té doby jsem to nezkoušela. :D

    OdpovědětVymazat