20. května 2015

Jídelní zážitky & kam při návštěvě Brna určitě zajít?



My pojedeme v úterý se školou do Brna? No to je super! Konečně volný den, kdy nepůjdem školy, pomyslí si většina lidí. Co si ovšem pomyslím já? No to je super! Podívám se do Brna, projdu si město s kamarádkama a sednem si na nějaký dobrý oběd, limču a potom zákusek! Aneb typical me #1 :D
 Po prohlídce Brna, která trvala asi hodinu a 20 minut z toho jsme byli v KFC, a přednášce o Leoši Janáčkovi,tu radši ponechám bez komentáře, nám program od školy skončil, a my mohli odejít do víru velkoměsta.

Holky už měly hlad, já kupudovinu ne (měla jsem velkou svačinu), takže první naše cesta směřovala do náhodné restarace na oběd. Vybraly jsme si restauraci, jejíž název si nepamatuji, ale hlavně že vím, že měla pěkné záchody. Aneb typical me #2 :D Objednala jsem si vepřové rizoto a součástí meníčka byla taktéž polévka - hovězí vývar. Porci jsem samozřejmě celou snědla, což mě narozdíl od nehladu nepřekvapilo :D (lol ten mobil vedle toho talíře :D)


Dále jsme navštívily obchod Tiger. No a jelikož se začalo schylovat k dešti, zamířily jsme do roztomilé kavárny Skog. Toto místo můžu jen doporučit! Nádherný interiér a prostředí, příjemná obsluha, zajímavý výběr pití i zákusků. My si objednaly levandulovo-borůvkový koktejl a chutnal skvěle!


 No a poslední naší zastávkou bylo obchodní centrum Vaňkovka. Nejdříve jsme byly v pár obchodech H&M, C&A, Reserved..A potom jsme šli do My Foodu na nějakou dobrotu! Já si objednala mrkvový dort. Bylo to vůbec poprvé, co jsem mrkváč ochutnala a byl opravdu výborný! Navíc jsem si koupila dvě tyčinky od Raw energy, takže další důvod k radosti. Obchůdek můžu jen a jen doporučit! Ochutnala bych si snad všechno, co měli v nabídce, takže si určitě vyberete :)

No a mě by zajímalo jaké jiné restaurace/ kavárny mi v Brně doporučujete navštívit? :) A je tady někdo, kdo od něj bydlí kousek, že bychom třeba mohli na nějaký zákusek příště spolu? bože, teď zním jak hrozný zoufalec :D Každopádně užívejte zbytek středy a mějte se krásně! :)

13 komentářů:

  1. Co se ti nelíbilo na přednášce o Leoši Janáčkovi? :D
    Jinak já Brno ráda, až tam někdy pojedu za ségrou, musíme se sejít! :) Jinak typical you je velmi podobné typical mě :D Taky sleduju záchody v restauracích :D Prostě klasika, protože jen podle nich přece poznáš dobrou hospodu :D Jinak ses teda pěkně nadlábla, ale tak se na to musí :3 !!

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tu ten levandulovo borůvkový koktejl bych si hned dala! :O
    A mrkvový dort taky, i když jsem ho nikdy neměla teda :D docela mě děsí, že tam ucítím kousky mrkve (a to třeba taková kakaová cuketová buchta, to je něco úžasného, ale zase cuketa nemá skoro žádnou chuť, takže se v tom ztratí). Ty tyčinky jsou úžasný, kokosovo kakaová je úplně nejlepší :3

    OdpovědětVymazat
  3. Ten koktejl a mrkváč- bože, takové chutě takhle večer [slintám]. Do Brna pojedu 18. června, ale nevidím to na velké hodování, i když oběd bude a možná to ukecám i na zákusek [maminko, smutně koukám, za přijímačky by jsi mě mohla vzít na něco mňami] :D

    OdpovědětVymazat
  4. V Brně jsem nikdy nebyla, tak ti nedoporučím nic:D Ale strašně se mi líbí ten kotkejl a dortííík!:D (Aneb typical me:D) Je fajn, že sis (až na Janáčka) celý výlet užila!:D

    OdpovědětVymazat
  5. V Brně jsem nikdy nebyla ale za tím dortíkem tam klidne pojedu :D
    http://dreammorebabe.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem kousek od Brna :D:D:D nečekaně :D na ten mrkváč se musím mrknout! :) asi si ho tam dám teda:D

    OdpovědětVymazat
  7. Mrkvový dorty jsou delikátní záležitost no :3

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám mrkev taky hrozně ráda, ale já jednou dělala mrkvový chlebíček a od té doby mám z mrkve v dortech a sladkém pečivu hrůzu :D .
    Já chtěla přibrat a nic lepšího, než sladkosti mě nenapadlo :D bohužel :/ .
    Já jsem vždycky měla menší nadváhu a už od mala si ze mě všichni dělali srandu, že jsem slon a že bych měla zhubnout. A jak jsem byla starší, tak to bylo horší. Dokonce jsem jeden čas dostávala i 1000 kč za 1 kg dole od rodičů a za každé kg nahoře jsem zase já musela 1000 kč rodičům dát. No samozřejmě jsem ale nezhubla, jenom asi to 1 kg. Pak měla máma ještě nějaké problémy v práci se šéfem a zlost si vybíjela na mně a říkala mi hnusné věci, jako že jsem třeba tlusté prase a tak. A při nákupu oblečení to bylo samé: co by sis mohla všechno koupit, kdybys vážila 45 kg... No a pak jsem jednou byla dýl nemocná a nějakým zázrakem jsem zhubla pár kilo, no nadšená jsem z toho byla a tak jsem hubla dál, protože jsem viděla, že to přeci jenom jde. Myslela jsem si, jakou bude mít máma radost, ale vůbec mi nevěřila, že hubnu a bylo jí to úplně jedno. Všimla si toho až v té fázi, kdy by si toho všiml i slepý-měla jsem dole 20kg a vážila jsem jejích vysněných 45kg, jenže to už jí přišlo zase moc. A všichni jsou přesvědčení, že jsem hubla pouze kvůli tomu, abych vypadala jako modelky z časopisů, jenže já se chtěla zavděčit rodičům, jako vždycky. Samozřejmě, že jsem to dělala také kvůli tomu, že jsem obdivovala korejské pop hvězdy a chtěla jsem vypadat jako ony, ale spíš prostě jsem chtěla dokázat mámě, že dokážu to, co bych podle ní nedokázala. (A na stejném principu jsem pak přibírala, i když ze začátku jsem ještě něco zhubla. Podle ní jsem v tom momentu už zase byla úplně ztracená a mrtvá.)

    OdpovědětVymazat
  9. Já taky, když obvykle holky mají hlad, tak se před tím nasvačím a pak nemám vůbec hlad :D prostě zákon schválnosti no. Pak mě tahají do KFC nebo tak. Já odtamtud to jídlo nesnáším, ale když není zbytí tak jdu no. Jinak to jídlo vypadá skvěle :33 tvoje inspirace mě vždycky nakopnou :) už mě nebaví dělat pořád to samé no.
    Přiznám se že v Brně sem nikdy nebyla hele, ale asi pojdu :) proč ne. Přemýšlela jsem o tom už dlouho, Čech a nezná svoje město :D OMG, co jsem to za občana, hlavně že jsem byla v Řecku :D

    OdpovědětVymazat
  10. My food miluji! Je to nejlepší obchod a ty věci tam....aww dokonalost! Skoq je též úžasná kavárna:). Příště bych ti doporučila Savoy-tam mají nejlepší latté a cheescake!:3

    OdpovědětVymazat
  11. Tiger máme v Liberci, myslíš taky takové to úžasně roztomilé paírnictví, ve kterém mají samé krásné milé blbosti? O Myfoodu jsem slyšela, chtěla bych se tam taky podívat :)
    tribanany.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Já v Brně ještě nebyla (když nepočítám průjezdy Brnem směrem do Prahy a mezipřistání na letišti :D ), takže já bohužel nic doporučit nemůžu. Je fajn, že sis den užila :) Já jsem mrkvový koláč ještě neměla, ale vypadá moc dobře ! :)
    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Já v Brně nebyla nikdy, ale po prázdninách tam snad pojedu za kamarádkou.
    Do Skogu chci, chci, chci!
    Raw energy jsou super. Maracuja, kokos+kakao a jalbko+skořice jsou nejlepší. :3

    OdpovědětVymazat