26. března 2016

Food inspiration | 23 (tentokrát z restaurací)

Za měsíc březen jsem na mé poměry a chudou studentku navštívila poměrně dost restaurací, cukráren i fastfoodů. Aka #healthyfood. Napadlo mě tedy to sepsat do jednoho článku a všechny dobroty vám ukázat :)
 Začínáme jedním z nejlepším jídlem měsíce března - včerejším burgrem v restauraci La Casa Navarra ve Znojmě. Krásné prostředí, příjemná a milá obsluha, výborné jídlo! Můžu jen doporučit :)


 Další jídlo tu mám už z našeho super města :D S kamarádkou jsme si zašly na večeři do Acapulca. Já si objednala Caesar salát, který byl velmi povedený a kamarádka kuřecí maso na kari a ještě s něčím s rýží a bylo to naprosto výborné! Takže pokud náhodou budete ve Vyškově, doporučuji navštívit buď Acapulco, Selský dvůr nebo Allvet. Nejlepší restaurace, které v našem městěčku máme! :D :)
 Chudák přítel nemá rád, když někdo fotí jídlo. No naštěstí si už zvykl, že já prostě toto dělám a asi se to jen tak neodnaučím! :D Skvělá pizza ve Znojmě (mozzarella, parmská šunka a rajčatová omáčka). Skoro stejně tak dobrá jako náš oběd (5 naberaček špaget, 4 naberačky omáčky a 3 lžíce sýru :DDD) nejsme prasata, nee. Je to sice moje druhá pizza (pokud nepočítám nějaký ochutnávky před pár lety), ale musím říct, že chuťově byla opravdu skvělá! :)

 Tak trochu rodinný oběd v Ikey. Nejdříve jsem si chtěla dát masové koule, no nakonec jsem zvolila lososa s brambory a omáčkou a udělala jsem dobře! Koule jsem ochutnala od mamky a upřímně jsem čekala, že budou chutnější :D 

Po obědě samozřejmě nesměla chybět sladká tečka v podobě dezertu. Čokoládový dortík vpředu a karamelový dortík vzadu. Samozřejme jsem oba dva nesnědla sama, nejsem přece prase, nebo ne až takový :D, ale oba dva byly výborný! ale karamelový byl lepší :)

 Opět večeře v té samé restauraci, s tou samou osobou, ale samozřejmě s rozdílným jídlem. Tentokrát rizoto s hovězím masem, sýrem a fazolkami pro mě. Kuřecí plátek, houbová omáčka a rýže pro Verču. Jídlo bylo opět výborné, bohužel mi přišlo až příliš slané.

 Další nová láska, závislost, a tak. Kebab. Další věc, kterou mě můj milý kromě pizzy naučil jíst. Děkuji ti :)))) opravdu :)))) moc :))))

 Moje historicky první pizza, když nepočítám nějaké to kousnutí od někoho jiného a dojídání okrajů, které mi mimochodem zůstalo doteď :D Jedna se šunkou a slaninou a druhá 4 druhy sýrů. Obě byly moc dobré a právě díky těmto kráskám začala má dlouhá éra milování pizzy.

No a nemůže tu samozřejmě chybět fotka tohoto skvělého dezertu, který nalezńete v Brně - kavárna V Melounovém cukru. Byla jsem zde už podruhé a toto místo můžu jen doporučit, zákusky tu mají opravdu výborné! :)

Jedna malá :D večeře v Brně v Olympii. Smetanovo-kari, česneková a špenátová omáčka. Všechny tři s kuřecím masem a k tomu pita chléb, rýže a zelný salát. To vše za 119 korun. No nekup to! 

To by bylo pro dnešek všechno a pokud máte nějaké oblíbené restaurace, cukrárny, budu ráda, když mi je napíšete do komentářů! :) Klidně i z jiných měst a částí republiky! :D Mějte se krásně, užívejte prázdnin, já si jdu dát ramena a záda do fitka! :D

5 komentářů:

  1. Tak do Melounového cukru musím! :D
    To jsi za život vážně měla jenom 2 pizzy? Tak to už je výzva! Jsi originál! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Do Melounového cukru mám v plánu zajít už dlouho, zatím to při mých občasných návštěvách Brna ale bohužel nevyšlo :D Kebab je výborný junk :3 Mám ho ráda, ale jdu na něj tak jednou za půl roku :D
    Jinak ten karamelový dortík vypadá skvěle :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. To je perfektní nápad, budu se tím inspirovat. Zatím chodíme do jedné oblíbené a je čas na změnu.

    OdpovědětVymazat
  4. karamelový dortíík <3
    kebab mě taky naučil kdysi jíst přítel, pěkné věci od nich máme :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo burger, ten jsem neměla už pěknou řádku let :-) Já jsem nedávno našla jeden obchod , který se na plno věnuje pouze bio stravě, takže jsem se z ničeho nic rozhodla, že prostě přejdu na bio vegetariánskou stravu a vyhovuje mi to daleko více, než ta, na které jsem byla doposud :-)

    OdpovědětVymazat