22. listopadu 2021

Potřebuji Vaši pomoc - Popovídáš mi o tvé cestě a zkušenostech s PPP? (výzkum pro diplomovou práci)

 Ahoj :)

je to poněkud zvláštní psát na tento blog po tak dlouhé době. I když je to tolik let, co tu byl naposled přidán článek, stále sem týdně zavítá několik desítek lidí, což mě nesmírně těší a pokud by obsah tohoto blogu měl pomoct jen 1% z nich, i tak to má smysl ho stále "držet při životě."

Každopádně se na Vás obracím s jistou prosbou. Ačkoliv anorexie nehraje v mém životě hlavní roli již několik let, nyní se můj život kolem ní tak trochu točí, ale z jiného důvodu. Jsem nyní v 2. ročníku magisterského oboru na vysoké škole a jako téma diplomové práce jsem si zvolila vzdělávání jako způsob léčby poruch příjmu potravy. 

Abych mohla práci dokončit, potřebuji provést rozhovory s několika respondenty, kterých se zeptám na několik otázek právě ohledně poruch příjmu potravy. Hlavně pak na Váš příběh, co Vám pomohlo k tomu se vyléčit, nebo jakým způsobem jste se léčil/ léčila,..

 Je mi jasné, že je toto téma velmi intimní a citlivé, ale pokud by se našel někdo, kdo by byl ochotný věnovat mi zhruba hodinku času během prosince/ ledna, budu Vám vděčná. Tyto informace poté v práci využiju na zpracování výzkumu a následně na vytvoření manuálu vzdělávání, který by mohl lidem pomoci v léčení poruch příjmu potravy. 

Rozhovor v diplomové práci bude samozřejmě 100% anonymní - nikde nebudu zveřejňovat Vaše osobní údaje (jméno, věk, bydliště, atd,..). 

Nezáleží na tom, zda jste se setkali s anorexií, bulímií, či záchvatovitým přejídáním. Zda jste se léčily sami nebo využili služeb odborníků. Jediná podmínka je ta, že jste tuto poruchu měli v době, kdy Vám bylo 18+ let (je to z důvodu mého studijního programu). Čili pokud jste se prvotně setkali například s anorexií v 16 letech a vyléčili jste se v 18 letech, tuto podmínku splňujete.

Pokud Vás zajímá více informací nebo jste ochotní mi pomoct a popovídat si semnou, prosím napište mi na email: the-biggestfear@seznam.cz a domluvíme se na detailech.

Moc děkuji a všichni, kteří si poruchami příjmu potravy procházíte, buďte silní a držte se! Ač je ta cesta složitá, bolavá, zdlouhavá, opravdu to stojí za to! :)

Mějte se krásně,
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat