30. října 2014

Food inspiration | 01

Nazvala bych to jako klasický článek fitness blogů. A i když na něj denně narazím tolikrát, stále mě baví. Hlavně večer, kdy se nemůžu dočkat snídaně, že jo.



A tou snídaní rovnou začneme.Tahle se mi opravdu povedla! Mugcake s bílým jogurtem, banánem a čokoládou :3 


Jedna svačinová. Cottage, pšenično-žitný chléb a paprika.


Nerychlejší. Nejlepší a taky nejčastější večeře :D Vajíčka s chlebem (asi zase p-ž) a trocha zeleniny..


Když není velký hlad volím mléko (plnotučné), musli, dobrou vlákninu a oříšky :3


Krabičkujeme do školy! :) Moje zítřejší svačina - ovofit, hrozno a racio plátek a na oběd 80 g (za sucha) celozrnných špaget s avokádem a cherry rajčaty. Už aby byl oběd :3


Dnešní snídaně! Vločkový dezert na způsob štrůdlu. Dopadl výborně! Recept přidám :)


Nesmí chybět moje milovaná kašička :3 Tentokrát kakaová s banánem, hroznem a čokoládou :) Ten den padla ještě polovina tabulky :D


Někdy i když nerada musím posnídat něco jinýho než kaši. A tak volím chleba s arašídovým máslem, banánem a k tomu ananasový ovofit :) 


Musím říct, že tato kaše se mi vzhledově moc líbí a byla vynikající! Ovesno-pohanková s jablkem uvnitř i navrchu :)


Další klasická večeře.. Žitný bochánek, cottage a rajčata :)


Klasická svačinka před spánkem. Většinou ji ale sním hned o půl 8, protože mi po večeři brzy vyhládne :D Tvaroh s oříškama a racia :) Bílkoviny trhněte si, do 85 g za den se nevlezu!

Potřebuji pomoct. Máte nějaké inspirace na svačiny do školy? Už mě nebaví jíst pořád jogurty..:D

4 komentáře:

  1. No totooo, večer z tanečních přijdu hladová a vidím tu takové dobroty?! :D
    TO mi už nedělej! :D

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. áá, jaktože se ti ten mugcake tak povedl? :DD
    a zkus si udělat ovesné soufflé s kokosem (google :D), dneska sem to měla k snídani a bylo to d.o.k.o.na.l.ý! D
    a na svačiny do školy..ovoce, sandwiche, tyčinky, smoothie.. :D

    OdpovědětVymazat
  3. celozrnnmé špagety a mugcake! božee mám hlad :D

    OdpovědětVymazat
  4. Takové dobroty! Můžu se zeptat jak jsi udělala ten mugcake? :) Jinak já si na svačiny nejčastěji připravuju parfait do skleničky (vrstvím tvaroh s rozmačkaným banánem a s chia semínky a mezi to třeba vločky :) Zasytí to fakt na dlouho :) Nebo celozrnný chléb s tvarohem a šunkou a k tomu zeleninu. Taky jsou dobré Havlíčkovy sušenky ze zdravé výživy a v poslední době jsem si oblíbila ochucené řecké jogurty :) Někdy v týdnu bude u mně na blogu svačinový speciál, tak se můžeš kouknout :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat