9. listopadu 2014

A Day In My Life | 7.11.2014


Jelikož článek ze dne 27.10. patří k nejnavštěvovanějším článkům na blogu, rozhodla jsem se pro druhý díl. Tento den jsem opravdu hooodně papala :D moje tělo potřebovalo spoustu energie a tuků, a tak jsem mu to dopřála :) Makra ani kcal jsem nepočítala, takže nevím, kolik jsem snědla. Ale určitě to bude kolem 2000-2500 kcal;)

Nejdřív Vám chci poděkovat za naprosto úžasnou návštěvnost! Denně ke mě zavítá přibližně 120-130 lidí. Je to neskutečné! Blog mám dá se říct dva týdny (15 dní) a už tady bylo 1150 lidí! Jsem ráda, že Vás blog baví a snad sem budete chodit nadále :)
Snídaně: 
50 g ovesných vloček, 10 g jáhlových, 1/2 kiwi, 1/2 banánu, lžička arašídového másla, kokos, skořice


Svačina: 
cca 80 g oříškového jogurtu Florian (vím, že to není nic zdravého, ale za to je to strašně dobrý!), asi 70 g bílého jogurtu, malé jablko, 2 kukuřičné plátky racio


Oběd: 
80 g (syrový stav) celozrnných těstovin, bazalkové pesto, rajčata, kousek papriky, asi 1/2 mozarelly

(Na fotce je porce i pro sobotní večeři)


Svačina:
Mugcake (recept přidám) - tipuji, že bude mít okolo 1500 kj..


A jako dezert.. Nejlepší čokoláda na světe! Schogetten Stracciatella (po půl roce jsem poprvé snědla celé balení čokolády do hodiny :3)



Večeře: 
Krajíc pšenično-žitného chleba s avokádem + zelenina. Asi 100 g polotučného tvarohu se skořicí, špaldový plátek

Večeře 2:
Zbytek tvarohu se skořicí, racio plátek


Pohyb: 
2x procházka se psem
13 minutové cvičení (chtěla jsem cvičit déle, ale přišel malíř :D)

5 komentářů:

  1. moc ti gratuluji k tak krásné návštěvnosti :)) tvůj jídelníček vypadá skvěle :3 moc se mi líbí, že to i fotíš :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nedivím se, že ti sem chodí tolik lidí, také se mi tu líbí :) Jéé někdy si dopřeju sníst celou čokoládu za den :D Ten oběd vypadá úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Me by asi racio platek s tvarohem moc neuspokojil, ale po te cokolade co jo, ze =D

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, takové dobroty!:) Mě se tvůj blog strašně líbí, ráda sem chodím:) Páni, tolik lidí nechodí ani ke mně a to mám blog přes rok xD

    Jo no, kaše chybí xD

    OdpovědětVymazat