24. listopadu 2014

Dotazník

thank you :)

Dnes jsem nechtěla žádný článek publikovat. Ovšem své rozhodnutí nedodržím, protože vám prostě musím napsat! Už dříve mě překvapilo, kolik lidí denně navštěvuje můj web, kolik komentářů mi píšete, i přes to jsem takový zájem nečekala. Chtěla bych vám STRAŠNĚ PODĚKOVAT za nádherné komentáře u včerejšího článku!

Už dříve mě zajímalo jaký pohled mají ostatní na určité věci. A proto jsem se rozhodla vytvořit dotazník s 24 otázkami (je jich opravdu hodně, omlouvám se) Doufám, že mě v tom nenecháte a vyplníte ho. DOTAZNÍK JE ANONYMNÍ. Opravdu nezjistím (a ani to zjištovat nebudu), kdo odpovídal, takže se nemusíte bát odpovídat opravdu popravdě! Předem děkuji za vyplnění!

DOTAZNÍK



A přece jen zpátky ke včerejšímu článku. Je opravdu krásné číst, že mi tolik lidí věří a chtějí, abych se uzdravila! Je to něco neskutečného a hrozně vám za vaši podporu děkuji! Dnes jsem se zvážila a vážím 43,1 kg! Takže opět jsem přibrala 0,2 kg! Přiznám se. Byla jsem trochu v rozpacích a zase jsem si nevědomě ubírala porce. Můj hlas v hlavě mi zase šeptal - nemůžeš sníst celý flapjack, kdy má kolem 1400 kj! Ovšem vzpomněla jsem si na Vás a na vaše povzbuzující komentáře a bez výčitek ho celý snědla. To stejné u večeři. Možná to bude znít klišé, ale opravdu vám za vaši podporu děkuji! Hlas jsem zahnala někam daleko a doufám, že už ho nikdy nezaslechnu!


5 komentářů:

  1. Dotazník vyplněn!:) To je dobře, že jsi ten hlas v hlavě neposlechla, to je nejdůležitější a sama vím, jak je to těžké, jsi šikovná!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Dotazník jsem ráda vyplnila. :) A gratuluji k přibrání jen tak dál. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Dotazník jsem také vyplnila. Gratuluji, zakousni se a pokračuj. :)

    http://roxyshealthyland.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za komentář. :) vyplněno :)

    OdpovědětVymazat