6. listopadu 2014

Food inspiration | 02

První jídelní inspirace měla celkem úspěch, tak uvidíme, jak se vám bude líbit část druhá. Z kuchyně voní chleba ve vajíčku - mamka večeří a já tady koukám na fotky jídla.. Taky způsob mučení.

Asi bych nemohla jíst pořád dokola tu stejnou kaši. Stále přemýšlím nad možnýma kombinacema.. Ale jednou za čas si tu klasiku dám moc ráda! S banánem, kokosem, máslíčkem a tou nejlepší bílou čokoládou ♥


"Snap večeře" s Jessie :3 :D 


Tahle kaše měla být s granátovým jablkem, JENŽE to jsem ještě nevěděla, co to je se dostat k těm zrníčkům! A tak granátový jablko letělo do koše a já si do kaše naházela první ovoce, co mi padlo pod ruku.. Jablko, borůvky a nesmí chybět máslíčko!


Třikrát hurá! Peťa večeří něco jiného než vajíčka!!


...bez komentáře.


Odpolední svačina. Miluju avokádo :3


Poslední dobou často prasím... a když prasím, tak pořádně! Nejdříve poctivý vývar s nudlemi, potom řízek s bramborovým salátem a jako dezert štrůdl a nejlepší jablečná buchta! No co. Kuřecí maso, brambory a jablka.. To je přece zdravý ne?! 


Tady jsem to trochu přehnala s tekutinou :D a byla to velmi tekutá ovesno-jáhlová kaše s nejlepší meruňkovou marmeládu, banánem a hroznem :3 


Kdo by to jenom čekal.. Tentokrát fakt big večeře (mimochodem je to večeře po těch buchtách, řízečku a salátku.. není divu, že jsem ráno měla + 0,3 kg :D) vajíčka s cottagem a kukuřicí. NIKDY si nedávejte do vajíček kukuřici. HNUS, HNUS!!

4 komentáře:

  1. Já taky musím mít pokaždé jinou variantu kaše :) A když už ne, tak ty ozdobičky musí na ní být jinak poskládané :D Taky bych pořád jedla vajíčka, právě budu mít zase vaječnou večeři! No co, bílkoviny O:) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Bože.. aaaa:333
    Taky mi to nejdřív dělalo problém, i ted si připadám, že strašně moc žeru, když si to nevařím na intru sama, ale vážím pořád stejně xD Já se zas nedívám na DDD jen kalorie xDD

    OdpovědětVymazat
  3. Všichni pořád jedí vajíčka, jenom já je mám jednou za uherskej rok :D Musím napravit, abych netrhala partu :D
    Já zdobení kaší docela střídám, nebavilo by mě jíst pořád tu samou :D
    Každej prasíme, z toho si nic nedělej ;D Ale já se musím pochválit, už asi 3 týdny se držím a žádné velké hříchy nedělám :D

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to všechno krásně :) Dostala jsem z toho kupodivu chuť na míchaná vajíčka - normálně mě nejvíc zaujmou vždycky kaše :D

    OdpovědětVymazat