22. listopadu 2014

Food inspiration | 04

Buď pořád fotím, nebo pořád jím... No v mým případě je na vině možnost druhá. A protože mám fotek opravdu hodně, rozhodla jsem se pro napsání další jídelní inspirace.


Sobotní královská snídaně! ♥ Lívance s bílým jogurtem, jablkem, ořechy, skořicí a dýňovou marmeládou.


Nedělní cheatování a stejně nejlepší buchta vůbec! Štrůdl ♥ a ano.. všechno jsem to snědla :)


Vajíčka mají konkurenci - cottage sýr.


Neobvyklá, ale výborná snídaně! Dva tousty s arašídovým máslem a banánem a jeden s dýňovou marlemádou ♥ a k tomu domácí jablečné pyré a piškoty :)


Nejlepší. Hrušková ovesná s malinama :3


Sobotní výborný oběd! krutí maso se špenátem a sýrem, k tomu brambory a zelný salát. 
Fotky neuvěřitelně zkreslují :D vypadá to jako pidi porce, přitom byla pomalu větší než měl můj táta :D



Moje první zkušenost s ovesnou plackou dopadla velmi dobře!


Klasická večeře. 2 vajíčka, pečivo (namazané tofu paštikou) a zelenina.

Velká večeře před tanečními. Tuňák, aspoň 80 g basmati (za sucha) a zelný salát. Salátu jsem měla asi 5x takové množství, toto bylo pouze kvůli fotce.


Miluju snídaně. Miluju ovesnou kaši. Miluju čokoládu. A ořechy. A švestky. A skořici. A taky miluju tvaroh!


Nejrychlejší jablečná buchta vůbec a přitom si člověk tak pochutná! Navíc, když je potřená arašídovým máslem a k ní je jogurt... to je pak královská snídaně! :)


A poslední fotka je z nákupu. Sójové jogurty a mléka za 16 kč, tak jsem si udělala zásobu :) a pak už klasika - racia, jogurty, tvaroha, pečivo, zelenina..


12 komentářů:

  1. Tak kdo by odolal štrůdlu. A hlavně proč by mu vůbec někdo odolával, to je pomalu i hřích. :D Ta kašička s malinami a lívance vypadají božsky. :)

    http://roxyshealthyland.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny ty jídla vypadaj dokonale, hned mi to udělalo hrozný chutě ! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Štrůdl je parádní, já se chystám zítra péct špaldový, ale kdo ví, jestli se k němu vůbec dostanu :D :D
    Ostatní jídlo vypadá parádně :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ale di ty nejím málo mě přijde dokonce ,že hodně. :D V 6:40 vstávám obvykle. :D ty fotky vypadají úžasně a chutně. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jis uzasne:-* asi 80g ryze, ne? XD

    OdpovědětVymazat
  6. o to se co nejvíce snažím :-) jen se těš na fotky, jo uhádla jsi, je to pro vás menší dáreček :):D

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. mňamky, taky bych si dopřávala takové lahůdky:) jen je škoda, že můj žaludek to nemůže:/ jen jednou za x dobu .. :)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno vypadá báječně :) hlavně ty lívance! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Fakt si snědla všechen ten štrůdl?? :D Nemůžu říct, že já bych s tím měla nějakej problém, to vůbec ne. Ještě by mi zbylo místo :D Ale spíš bych po tom měla strašné výčitky svědomí, ale to já mám i po 2 kouscích, takže není divu :D
    Ty kaše jsou perfektní! Ta s těma malinama...to je krááása! :33
    Před tanečními je třeba se pořádně najíst :D
    To krůtí masíčko se špenátem vypadá taky parádně :))

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    OdpovědětVymazat