25. prosince 2014

Food inspiration | 06

Po dvou týdnech se mi ve foťáku shromáždilo několik fotek, takže je tu nový díl food inspiration. Dnes trochu více mlsný, když jsou ty Vánoce :) 


Minulý týden jsem objevila kouzlo kuskusu, a tak jsem ho měla několikrát na oběd a večeři.. Tady zrovna s cottage sýrem a zeleninou. Mňam!


Máme tu vánoce, což znamená spoustu cukroví:) Tohle je jen "ochutnávka" :D


Taková trochu větší svačinka :D 1/2 cottage, 3 knackebroty, 3 pšeničné racia, zelenina v podobě ledového salátu a malá hromádka mrkvové pomazánky.


Vynikající snídaně! Mugcake s jablkem, oříškovým jogurtem a spoustou ořechů :3


Dokonalá večeře! Pohanka, rýže, cottage sýr a kukuřice! Nikdy bych nevěřila, že to bude chutnat tak skvěle!! :D


Asi po 4 měsících slaná snídaně. A dalšího půl roku chci jenom sladké!  Když už na slano tak jedině s vajíčkama a avokádem! 


Taková menší večeře :) Cereální rohlík s.. už nevím čím:D nejspíš šunka a sýr. A k tomu zelenina :)


Jestli je něco, co totálně miluju, tak jsou to mandle v čokoládě a skořici! No a v kombinaci s kaší a banánem.. Jedna báseň!


Nevzhledná, za to výborná snídaně na Štědrý den! :) Domácí vánočka (děkuju babi ♥) s máslem a marmeládou. 
PS: Vůbec se to s tou z obchodu nedá srovnat! Je krásně hutná a už po prvním kousku hezky oddechujete :D Taťka snědl 2 kousky a byl plný! :D



Naši včera vůbec neměli cukroví! Takže ano. Spořádání těchto dvou plných fešáků zbylo na mě. No.. ne že by mě to nějak vadilo :D ale jsem totálně přecukrovaná! ale ještě nás čekají dvě návštěvy u babiček, celá krabice na balkoně.. Takže těch talířů padne víc :D


A co by to bylo za Vánoce bez jednohubek? Naše oblíbená kombinace - česneková pomazánka s hroznem. Mňam! (Já měla cereální rohlík)
 a potom ještě zdravější koutek.. banán s hroznem a mandarinka! :D 


No a loučím se s vámi naší výbornou kráskou :)

Snad jste měli krásné Vánoce! :) a zajímá mě.. Co pěkného jste dostali od Ježíška? :)

11 komentářů:

  1. Taky jsem měla domácí vánočku od babči, ještě máme, miluji ji:3 česneková pomazánka s hroznem?:O Jakože, mám divné chutě, ale tohle bych si asi nedala xD Každopádně česnekovou pomazánku miluji:3 Moje mamka ji umí nejlíp na světě, řeklo to už hodně lidí xD

    OdpovědětVymazat
  2. Ja viem že nepriberiem hneď 10kg naraz, ale bojím sa že sa už nikdy nezastavím :( a neznášam ten pocit nafúknutého brucha. No, ja som si chcela váhu teraz chvíľu udržiavať, ale kedže to sa mi moc nedarí tak asi budem dalej chudnúť.
    Všetky jedlá vyzerajú úžasne :3 najviac sa mi páči tá kaša, tá musí byť naozaj chutná. Mne tento mesiac celkom chutí chleba s avokádovou pomazánkou, je to fakt dobré a to väčšinou slané veci moc nemám rada :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem teď někdy měla slanou snídani a nestačila jsem se divit, kde jsem na to vzala odvahu :D Mandle v čokoládě se skořicí miluju a mohla bych se toho užrat! :3 Ještě že je moc často nekupujem :D Taky nám babička peče vánočku a ta je ze všech nejlepší! :) Wow tolik cukroví :O To jsem nesnědla ani já :D Česnekovou pomazánku jsem neměla už pěkně dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  4. to mi nikdo netipuje a tipují mě ještě i na méně :) díky ;)
    já taky nějak jedu :D a pak se mám divit,že se do ničeho nevejdu :D

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Mňamky, nejvíce mne láká to cukroví :D ale i ta vánočka. :)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to cukroví vypadá opravdu parádně! :)
    Fit Maddie

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno vypadá skvěle. Cukroví a jednohubky u nás včera taky jely ve velkém :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ten Muckcage som v živote nevidela a nepočula o ňom ale musí to byť fajné, mnam urobila si mi na to chute. Ako sa to robí, kde sa kupuje čo sa donho dáva? :D
    No a vianočka s maslom a marmeládou a kávička, na to nemá nič:) Alebo vianočka s nutellou ale od vianočky a marmelády a nutelly som musela už dávnejšie upustiť kvoli tým kaloriam a tukom a cukrom a sacharidom a neviem čomu ešte :D
    Zaujimava kombinácia cesnakova pomazánka a hrozno , raz to skúsim:)
    Krásne sviatky aj Tebe a Tvojej celej rodine :)

    OdpovědětVymazat
  9. Presne tie myšlienky mám aj ja :( rodina nás chce povzbudiť že vyzeráme lepšie, myslia si že to vezmeme ako kompliment, ale pre nás to len znamená že je vidno že sme pribrali. Držím ti palce aby si sa vyliečila :) Máš pravdu, pokiaľ človek nechce pomôcť samému sebe tak mu nepomôže nikto.

    OdpovědětVymazat
  10. Všechno vypadá moc dobře ! :)
    Kuskus - jojo, ten já můžu ! Je vážně výbroný, a navíc ta rychlá a snadná příprava....Stačí zalít vodou a nemusíš se starat :D :)
    Cukroví - o tom už nechci ani slyšet ! :D Už ho jím 3 dny v kuse, doma, u babiček.....Mám dojem, že už mi to leze i ušima :D
    Slaná snídaně - už několik měsíců plánuji, že si ji dám...Ale stejně se každý den probudím s tím, že chci sladkou. A stejně bych si nedokázala představit snídani bez banánu, takže by tam něco sladkého stejně bylo :)
    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherná jídla :D a ty chuťovky hned bych si dala :)

    OdpovědětVymazat