19. ledna 2015

A day in my life | 17.1.2015

Po delší době tu opět máme A day in my life. Předem se omlouvám, že fotky nejsou u všech jídel a taky se omlouvám, že jsem někde dala starší fotku. Přijde mi zbytečné téměř totožnou fotku nahrávat opět do galerie. Snad to chápete :) 

Snídaně: Lívance (recept na blogu), jogurt, banán, javorový sirup


Svačina: 2x racio - jeden s tvarohem a banánem. Druhý s arašídovým máslem a banánem

Oběd: Kuřecí prso (grilované) s rýží, zeleninou na másle a paprikou

(starší fotka)

Svačina po obědě: Lžíce + sklenice arašídového másla ♥ (nevím kolik g másla padlo, ale tipuji kolem 50 g), banán a 2x racio - juchůůů! Konečně jsem se zvládla ovládnout a přestat než mi bylo špatně :33



Jinak co se týče banánu. Mamka koupila fakt macka :D měl snad 200 g, takže jsem ho měla na obě svačiny i snídani :)


Svačina před večeří: 2x toust s francouzskou (rostlinou) pomazánkou, menší jablko, kousek papriky

Večeře: kuskus (55 g), asi 5 polev. lžic rýže se zeleninou, polovina cottage sýru (100 g), ledový salát, červená řepa, kousíček balkánského sýru - večeře typu co dům dal jsou stejně nejlepší!


Druhá večeře: mrkev 

Poslední dobou ne většinou nevlezu šesti jídel denně a mezi nimi něco "uždibnu". Dělá mi problém sníst nějaké velké množství jídla například na večeři, ale po druhé večeři mám stále hlad. No nechci tělo nechávat hladovět, tak ještě jím. Ale to už jím třeba 7 jídlo denně. Máte někdo podobný problém?  

12 komentářů:

  1. naprosto s tebou souhlasím. nejsme roboti a každý z nás má jiné potřeby. někomu vyhovují 3 denně pořádné porce a někomu klidně i 8 jídel.. to každý musí vypozorovat na sobě a žádná varianta není špatná:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu :) ale když se najím vyloženě do sytosti, potom nemám chutě a nic..:D :)

      Vymazat
  2. Já osobně třeba dneska měla 3 a bohužel ještě slupnu asi jogurt. Já nemám prostě čas jíst pravidelně a strašně mě to štve. :(
    Ty lívance jsou vážně boží! Asi si je o víkendu udělám. :)

    Fakynn (www.fakynn.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky dávám starší fotky xD Jíš pěkně:) Taky mívám po večeři někdy hlad xD A dneska jsem se dozvěděla, že člověk nejlíp udělá, když se vždy nají, když má hlad... xD

    OdpovědětVymazat
  4. to já také nesnáším,ale už se s tím hold nedá nic dělat :/
    neboj spánek teď mám:) tak matika není těžké,když se aspoň soustředíš a umíš vzorečky, tak se to dá zvládnout i bez učení se :)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkně jíš, až dostávám na něco chuť, i když už jsem jedla. :D

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já jím 5x a vyhovuje mi to. No samozřejmě ale taky semtam uždibnu no :-D

    OdpovědětVymazat
  7. já jím většinou 3x-4x denně, ale sem schopná jíst i od tý doby co se vzbudim do tý doby než jdu spát (když sem celej den doma no :DD)
    ale ty lívance ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Jeee ty lívance! Nádhera, vypadají jak zasněžené :)

    OdpovědětVymazat
  9. Aww, ty lívanečky bych si nechala líbit! :) A jinak - mám spíš opačný problém - dostat do sebe i ty tři.. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Já také jím víckrát denně, i když si dám k večeři 100g rýže (za sucha) s tofu, tak pak mám ještě hlad, takže si dávám ještě různé noční svačinky, to pak za den jím tak 6x, pak nevěřícně koukám na spolužačku, když mi pověděla, že jí 2x denně a po 1 rohlíku se sýrem je strašně plná.
    Říkám si, kde je chyba, jestli náhodou ve mně :D .
    Ale každému určitě vyhovuje něco jiného a je to každého věc, jak často jí a co jí a kolik toho jí, člověk by se měl řídit vlastníma potřebama a nesrovnávat se druhými, protože každý je jiný :) (Sama se snažím tohle přestat dělat, dává mi to celkem zabrat :D )

    OdpovědětVymazat