17. února 2015

A day in my life | 1.2.2015

Po měsíci a pár dní jsem se rozhodla opět si spočítat makra. Zajímalo mě, zda se aspoň odhadem dokáži vlézt do bílkovin, sacharidů a tuků. A kolik že jsem to vůbec B,S, T a kcal přijmula? Pojďme se na to podívat!

Snídaně: 50 g ovesných vloček, 20 g rýžových, ostružiny, datle, kokos




Svačina: celozrn. chleba, arašídové máslo, kousek banánu

(starší fotka)

Oběd: basmati rýže (syrový stav 80 g), syrovátkový sýr (65 g), červená řepa 


Svačina: 
- 4x knackebrot, rostlinná pažitková pomazánka, cherry rajčata
- 1 ks toustového chlebu (s celozr. moukou) s arašídovým máslem a marmeládou
- racio chlebíček a 40 g arašídového másla


Večeře: 80 g kuskusu, syrovátkový sýr, červená řepa, ledový salát


Druhá večeře: Tvaroh (polotučný, 125 g), mrkev a ořechy



Dohromady jsem snědla:

9054 kJ.
85 g bílkovin
285 g sacharidů
69 g tuků
a upps.. 41 g vlákniny!

Jídelníček je tentokrát z neděle a je starý víc jak 14 dní! Článek jsem totiž zapomněla zveřejnit. Nyní můj jídelníček prodělal menší změny, ale o těch zase jindy :) 

13 komentářů:

  1. Jů, máš to pěkné, i v živinách:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsi na tom parádně, taky bych chtěla mít tolik O.o Ale od toho jsem ještě daleko... Kde tě doháním je tak možná vláknina, protože u ní prostě není těžké tu hodnotu nabrat, co si budem povídat :D

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mm, máslíčko s toustem je nej, to je jasné a vláknina naskakuje hlavně díky tomu, že jíš spoust celozrnných obilovin a zeleniny, tam je jí nejvíc, ale tak bude vycházet asi více lidem;) Jinak jaké máslíčko si kupuješ?

    OdpovědětVymazat
  4. První snídaně vypádá opravdu dobře!:3

    http://letsspeakwithchrisdoke.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Jíš moc pěkně :) Máme hodně podobný příjem, ale zase já chodím často na jógu, takže ty kalorie spálím a nezdá se mi, že bych přibírala :D . Tý zeleniny! :O Já jí nejsem vůbec schopná tolik sníst, já se se zeleninou moc nekamarádím, to já radši ovoce :D .
    A kašička je nádherná, zítra dojídám ke snídani poslední zbytky mých müsli zásob, takže pak opět se připojuji a začnu pravidelně snídat kaše po dlouhé odmlce :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ojojojoj, dala bych si toust s arašídovým máslem (zmlkni M*, právě jsi měla Frikadeller na večeři!!!) :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já přibírala do té doby, dokud moje tělo plně nefungovalo tak, jak by mělo (dokud jsem nedostala měsíčky). Bylo hrozný, že i když jsem byla na "zdravé váze", tak jsem musela pořád ještě přibírat. To s tím zrcadlem znám moc dobře, vím co myslíš, pořád ještě nevím, jestli se vidím správně. Nejhorší jsou dny, kdy se cítím strašně rozkydlá, přitom je to jen pocit, protože určitě nevypadám o moc jinak, než den před tím. Ale zjistila jsem, že vlastně jediný člověk, který vnímá na sobě pár kil nahoře, je jenom on sám, protože okolí je to víceméně ukradené. Jenže zase pak se člověk nemá rád a podle mě je fakt důležité mít rád své tělo a dělat pro něj to nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, dnes jsem jedla málo, budu tak jíst, dokuď nezhubnu na váhu, kterou jsem měla, než jsem přibrala 2 kila.
    Máš moc pěkný jídelníček:-))Pěkné fotky:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Svačina vypadá velmi mňam, ale s ostatním by jsi asi u mě moc nepochodila, protože nemám ráda zeleninu=)
    http://ggeek.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Máš to hezký, ale připadá mi, že na to, že bys měla přibírat jíš stejné množství kalorií jak já :D A možná že já jím i víc :D Určitě by stálo za to trošku přidat ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Souhlasím s Luckou, zkus malinko přidat :) Jinak jídla krásně pestrá, paráda :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja si každý den poctivo všetko zapisujem do kalorických tabuliek a snažím sa držať na tých 5500 kj ale občas to vyjde aj na 6000 kj. Ale jedálniček je užasný aukažkový pre tých ktorý maju podobný problém ako ty:)
    Ak chceš pribrať tak trošku pridaj na jedalničku.

    OdpovědětVymazat