12. února 2015

Otázky?

Vím, že už kdysi jsem na blog podobný článek dávala, jenže já debil ho smazala a článek s odpovědmi nikdy nevydala.Proto jsem se rozhodla, že něco podobného udělám znova (samozřejmě záleží na vás, jestli se mi na něco zeptáte, že jo..:D) Takže pokud máte nějakou otázku/otázky, šup s ní do komentářů!:)


Ps. Pokud bude dostatek otázek, chcete článek ve formě článku, anebo videa? :) Nebylo by to teda nějaký upravený, spíše bych si jen sedla a mluvila... Přišlo by mi to takový lepší, víc osobnější, ale záleží na vás (třeba moji maličkost zrovna 3x vidět nechcete, a nebo vás prostě videa moc neberou...napište :)

5 komentářů:

  1. Ahojky
    chtěla jsem se zeptat ohledně jídla po cvičení když cvičím okolo 17hodiny všichni dávají nějake ovoce ... ja preferuju bílkovinu a zeleninu co ty na to. Oblibenou mám dušenou repu s mozzarelou a nebo mrkev :))

    OdpovědětVymazat
  2. otázku na tebe asi žádnou nemám, protože když se na něco chci zeptat, mám výhodu, že můžu osobně! :3 ale jinak udělej videoo :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám otázku - Co dobrého Ti zkušenost s PPP dala?
    Tohle je vždy otázka, která mě totiž hrozně zajímá, protože mi přijde hezké se nad celou situaci povznést a vlastně se na to podívat s odstupem a uvědomit si, že ne všechno je tak černé. Mnohdy totiž podobné těžké období v životě člověka hrozně posune a on si leccos uvědomí :)
    Jinak video bych určitě uvítala!

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímalo by mě. Co říkáš na to, že o tvém blogu ví okolí?

    OdpovědětVymazat
  5. Video udělej, bude to parádní! :)
    Jinak otázka, proč jsi vůbec do PPP "spadla"? NEbo jak to říct..

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat