6. ledna 2015

Poprvé v fitku + jídelníček (30.12.2014)

Fitko jsem za svůj život navštívila asi 4x. Třikrát se školou a jednou s bráchou na dovolené. Posilovna na dovolené se nacházela v místnosti, kde bylo nejméně 40 stupňů a pár nefunkčních strojů. Ale v takovém "opravdovém" fitku, tam jsem ještě nikdy nebyla. Tedy do 30.12., kdy jsem tam poprvé zavítala.

Už delší dobu jsem ji chtěla navštívit. Ale vždy jsem si našla důvod, proč tu návštěvu opět posunout. A proč jsem to tak zdržovala? Strašně jsem se bála a styděla se při představě, že tam budu cvičit JÁ společně s těmi namakanými lidmi. Budou se na mě dívat. Smát se mi.
Naštěstí mě Terka překecala a já jsem tedy šla. Prvních 20 minut jsem se cítila neskutečně trapně. Neuměla jsem zapnout běžící pás, nevěděla jak z něho slézt.. Prostě nic :D Když se nás ujal "barman" a ukázal nám nějaké cviky, co můžeme cvičit a my to potom zopakovaly, pomalu, ale jistě jsem se přestala tak stydět. Za další půl hodinu jsem klidně vedle chlapa dělala squaty a nevadilo mi to. No bože. Tak jsem v posilovně. A snažím se cvičit. Aspoň se snažím něco dělat a neválím šunky u televize!
A co vám tímto textem chci říci? Nebojte se. Domluvte se s nějakou kamarádkou a zkuste to :) Nikdy bych nevěřila, že si čas strávený v posilovně takhle užiji. Že nebudu chtít přestat. Že budu mít tak dobrou náladu... A taky takový hlad! :D Je to normální mít po posilovně větší hlad než obvykle? :D

A když už jsem byla tak aktivní, rozhodla jsem se vypočítat si makra. Měla jsem sice už po snídani a obědu, ale jedla jsem věci, u kterých jsem si gramáž víceméně pamatovala. Ovšem snídani jsem přesně nevěděla, proto ty makra nejsou na 100% přesná.
Celkem mě překvapilo, že jsem snědla téměr 9000 kj. Pro srovnání v létě jsem se pohybovala okolo 4000-4500 kj. Víte co je na tom nejhorší? :D Že jím o polovinu více než tehdy a stále mám hlad :) :DD Tak já vám nevím, čím se už mám nakrmit.

A co že jsem ten den vůbec spořádala?

Snídaně: Nepovedené mrkvové lívance (vejce, mrkev, 2 lžíce pohankových vloček, 1 lžíce pohankové mouky, lžíce jogurtu, 2 lžíce mléka, skořice) spolu s jogurtem (asi 40 g) a banánem (asi 40 g) u jogurtu a banánu nevím gramáž. A stále mi to nestačilo, takže jsem ještě snědla jablečný flapjack.

1944 kJ. B: 16,4 g S:57,8 g T:16,9 g

Oběd: 85 g rýže Basmati (za sucha) spolu s 170 g chilli cottage sýrem (normální v obchodě neměli)
a ještě jsem měla hlad, tak jsem si dala proteinovou tyčinku (čokoládová příchuť♥)

2712 kJ. B:34,9 g S:90 g T:15,7 g

Svačina: 130 g žitná bulka (musela jsem započítat chleba, bulku v nabídce neměli), plátek racio, pomazánka Gervais s paprikou a rajčaty (asi 30 g), paprika
Okolo 16:30 jsem dostala chuť na arašídové máslo (20 g) a vzala jsem si k tomu mrkev

2321 kJ. B: 17,8 g S:80,6 g T:15,8 g

Večeře: 80 g kuskusu (za sucha), červená řepa, ledový salát, eidam 30% (23 g)

1581 kJ. B: 9,3 g S:59,3 g T:5,5 g

Druhá večeře: Mrkev

150 kJ, B: 1g S:6,1 g T:0,2 g

Cíl: 8000-9 500 kj, B: 85-88 g, S: 250-300 g, T: 50-60 g
Snězeno: 8700 kJ, B: 89 g, S:294 g, T:54 g

14 komentářů:

  1. Tak to se tesim na dalsi fitkoo :) a proste lepsi slovo pro nej nez barman asi neni :D nvm proc pro me vsechny obsluhy v posilkach jsou barmani :DD

    OdpovědětVymazat
  2. To je super že si sa na to dala! Úplne si mi pripomenula mňa ked som tam šla prvýkrát skoro pred rokom a doteraz som hrooozne rada že som sa odhodlala!! Uvidíš že sa ti to tam zapáči a potom to už ani nebudeš vnímať tých ľudí :) Ja som sa strašne hanbila a teraz? Ani si neuvedomujem že tam cvičím mnohokrát ako jediné dievča medzi chalanmi, už je to také prirodzené :) Držím ti palce, nech ti to tam ide od ruky a uvidíš, že časom sa do toho úplne dostaneš a zamiluješ si to :) Čo sa týka počítania, z vlastnej skúsenosti ti chcem poradiť aby si nepočítala. Je to strašný zlozvyk ktorý dokáže v začiatkoch pomôcť, ale potom sa ho už človek nezbaví. Jedlo si treba vychutnať a nie vidieť za tým len čísla. Ja veľmi ľutujem že som s tým kedysi začala.

    OdpovědětVymazat
  3. joo je to vtipný docela:DD jsem zvědavá, jakej barman tam v pátek bude :) :D a chtěla jsem ještě dodat ostatním, že chození do posilky je fakt lepší s kamarádkou, je to větší motivace..sama se málokdy přemluvím :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, časy v posilovně mi chybí. :( S trenérkou jsem tam prakticky trávila léto, ale se školou a sporty už nezbyla na posilku síla ani peníze. Ale zase si to vynahradím, až budu starší. :) Souhlasím, že počítání je hrozný návyk, sama jsem se ho zbavovala půl roku, ale jednou za čas pro přehled neuškodí, spíše naopak. :)

    roxyshealthyland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. :D To mi zcela připomnělo mě tak před rokem. Mě teda nedělalo problém jít tam s kámoškou, ale kámoška už pak nemohla a já se hrozně dlouho odhodlávala jít tam sama... Nevím proč, ale děsně jsem se styděla. Díky bohu jsem to ale zvládla překonat. Někdy je to fajn změna :)

    OdpovědětVymazat
  6. ty počty mi přijdou hrozně složité :D ale tak proč ne no... taky jsem si říkala, že bych mohla zkusit chodit do fitka, ale je to moc drahé... ale věřím, že to je dobrá zkušenost :) taky bych se napřed styděla :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak barmani jooo? :D
    No, já to stále odkládám, ale snad se letos už alespoň jednou dohrabu.. :D :D

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Já byla ve fitku poprvé v dubnu 2013. :) A taky jsem se poprvé cítila trapně ,ale to přejde. Navíc já se cítím trapně při každý návštěvě ,ale to rychle přejde. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem dřív jedla míň a stačilo mi to, nechápu xD rosteme no... v posilce jsem taky prvně byla takový neznalý tele ale jednak jsem tam od tý doby nelezla a jednak si neumím představit že by se tam někdo posmíval když jsou tam všichni s jedním cílem a to něco se sebou dělat :-)
    Jíš pěkně, nechápu jak můžeš mít 300g cukrů když mě kalorický tabulky nastavily asi polovinu a já se děsně divim že se do nich nedá vejít, ale chválím :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty se léčíš z anorexie ? Páni máš můj obdiv jen tak dál ať jsi šťastná. :-) Hezký blog. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ja ve fitku byla jednou, taky s kamaradkou a bylo to fajn:-) jojo, po cviceni je hlad xD pekny jidelnicek:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Hlad je u mě uplně normální. A největší ho mám když mám právě rest day. Menší paradox :D. Ale tak já papám ráda, tak mi to nějak nevadí :D
    Fit Maddie

    OdpovědětVymazat
  13. Tedy to je suprové:) To ti jen přeji a těším se, že budeš přicházet s pocity z fitka i sem na blog, docela mne to zajímá.:) Moc inspirující jídelníček.

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Mna by teraz do posilky neprinútil nikto, pretože som uplna hanblivka a mám doslova talent na strapnovanie sa. Radšej si vybehnem do lesa medzi stromy kde som sama:) Ale len tak dalej :)
    Hlad po posielke možeš mať aj preto, že si dávaš velmi vysoké tempo a tympádom telo spaluje sacharidy a hned potrebuje dalšie, čo je tzv. vlčí hlad.

    OdpovědětVymazat